Monday, January 30, 2006

4. Segmentointistrategia

Fujitsu Siemens Computers on maailmanlaajuinen tuotemerkki ja yritys on perustettu vuonna 1999, kun japanilainen Fujitsu Ltd. ja saksalainen Siemens AG yhdistyivät. Yritys on Suomen pc-markkinoiden toiseksi suurin laitevalmistaja ja kotipc-laitteiden ykkösmerkki. Yhtiö painottaa toiminnassaan tuotteiden kestävyyttä ja uuden teknologian nopeaa markkinoille tuontia.
Fujitsu Siemens jakaa asiakaskuntansa seuraavanlaisiin segmentteihin: yksityinen kuluttaja, pieni tai keskisuuri yritys ja suuri organisaatio. Itse kuulun yksityisiin kuluttajiin, eli hankin koneen omaan henkilökohtaiseen käyttööni. Lisäksi valikoimaan kuuluu muun muassa kannettavia ja kämmenmikroja, sekä palvelinkoneita ja tehotyöasemia yrityksiä varten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home